Коротун О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. С. 186–188.
Preview
Korotun2016.pdf
Завантажити (198kB) | Preview
Анотація
Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до
самоосвіти.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення | 
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій | 
| Користувач: | Оксана Куліковська | 
| Дата подачі: | 24 Трав 2016 14:46 | 
| Оновлення: | 24 Трав 2016 14:47 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21071 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Коротун О. В. Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. 2016. С. 186–188. | 


