Коротун О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. pp. 186-188.
|
Text
Download (198kB) | Preview |
Abstract
Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до самоосвіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Оксана Куліковська |
Date Deposited: | 24 May 2016 11:46 |
Last Modified: | 24 May 2016 11:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21071 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |