Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики

Коротун О. В. (2016) Наукові підходи до організації змішаного навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. pp. 186-188.

[img]
Preview
Text
Download (198kB) | Preview

Abstract

Механізмом проведення перетворень у системі вищої освіти становить реалізація концепції змішаного навчання, організація якого у вищому навчальному закладі базується на сучасних методологічних підходах, що лежать в основі підготовки майбутнього вчителя інформатики, який повинен швидко адаптуватися до змін, оволодіти творчим потенціалом, інформаційною культурою та здатністю до самоосвіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Оксана Куліковська
Date Deposited: 24 May 2016 11:46
Last Modified: 24 May 2016 11:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21071

Actions (login required)

View Item View Item