Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві

Самойлюкевич І. В. (2008) Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 74–76. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (127kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 11 Лист 2008 10:27
Оновлення: 06 Жовт 2016 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2127

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу