Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві

Самойлюкевич І. В. (2008) Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 74–76. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 08sivois.pdf]
Preview
PDF
08sivois.pdf

Завантажити (127kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: І.М. Гінгін
Дата подачі: 11 Лист 2008 10:27
Оновлення: 06 Жовт 2016 10:00
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2127
ДСТУ 8302:2015: Самойлюкевич І. В. Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. С. 74–76.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу