Самойлюкевич І. В. (2008) Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 74–76.
Preview
08sivois.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | І.М. Гінгін |
| Дата подачі: | 11 Лист 2008 12:27 |
| Оновлення: | 06 Жовт 2016 13:00 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2127 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. С. 74–76. |


