Самойлюкевич І. В. (2008) Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 74–76. ISSN 2076-6173.
Preview
08sivois.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 10:27 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 10:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2127 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 37. С. 74–76. |