Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві

Самойлюкевич, І. В. (2008) Синергетичний підхід до дослідження проблеми мовної педагогічної освіти в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 74-76. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (127kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається методологічний потенціал застосування синергетичного підходу до дослідження системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві. Зокрема висвітлено основні характеристики синергетичної парадигми та їх специфіку в контексті мовної педагогічної освіти з урахуванням предметного, функціонального та історичного аналізу.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: І.М. Гінгін
Date Deposited: 11 Nov 2008 10:27
Last Modified: 06 Oct 2016 10:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2127

Actions (login required)

View Item View Item