Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя

Семенець, Л. М. (2014) Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя. Discussion Paper. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Науково-методична лабораторія "Освітньо-виховні системи Полісся".

[img]
Preview
PDF
Download (663kB) | Preview

Abstract

Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників утворюють цілісну трирівневу структуровану систему з визначеними компонентами та зв'язками. Для формування складного особистісного утворення, яким є професійно-педагогічна готовність до розвитку особистіної характеристики старшокласників - їхніх математичних здібностей, необхідно дотримуватися системи педагогічних умов, представлених на трьох рівнях теоретичного узагальнення. Установлені обставини обґрунтовують закономірності функціонування педагогічної системи „викладач - студент", націленої на особистісний розвиток майбутніх учителів, формування функціонального та особистісного рівнів професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей учнів старших класів

Item Type: Monograph (Discussion Paper)
Uncontrolled Keywords: математичні здібності,педагогічна "умова"
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Physics and Its Teaching Methods
Depositing User: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Date Deposited: 21 Jun 2016 10:36
Last Modified: 21 Jun 2016 10:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21428

Actions (login required)

View Item View Item