Семенець, Л. М.
(2014)
Технологія розвитку математичних здібностей старшокласників у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя.
Документ, представлений на обговорення.
Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Науково-методична лабораторія "Освітньо-виховні системи Полісся".
Опис
Педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників утворюють цілісну трирівневу структуровану систему з визначеними компонентами та зв'язками. Для формування складного особистісного утворення, яким є професійно-педагогічна готовність до розвитку особистіної характеристики старшокласників - їхніх математичних здібностей, необхідно дотримуватися системи педагогічних умов, представлених на трьох рівнях теоретичного узагальнення. Установлені обставини обґрунтовують закономірності функціонування педагогічної системи „викладач - студент", націленої на особистісний розвиток майбутніх учителів, формування функціонального та особистісного рівнів професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей учнів старших класів
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |