Васильєва, Р. Ю.
(2010)
Підготовка майбутніх учителів до використання методу проектів у позаурочній діяльності підлітків.
Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи.
Опис
Сьогодні є очевидним те, що реалізувати принципи особи орієнтованого навчання при традиційних підходах неможливі виключення кожного учня в активний пізнавальний та пошуковий який застосовує на практиці отримані знання з безпечного поводження повинно бути створено адекватне навчально-виховне середовище , що забезпечувало б можливість вільного доступу до різних джерел інформації спілкування з однолітками, спільної праці під час вирішення життєвих і важливих проблем [1]. Найбільш перспективним з підношенні є метод проектів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |