Васильєва Р. Ю. (2010) Підготовка майбутніх учителів до використання методу проектів у позаурочній діяльності підлітків. Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи..
УДК_378.PDF
Завантажити (285kB) | Preview
Анотація
Сьогодні є очевидним те, що реалізувати принципи особи орієнтованого навчання при традиційних підходах неможливі виключення кожного учня в активний пізнавальний та пошуковий який застосовує на практиці отримані знання з безпечного поводження повинно бути створено адекватне навчально-виховне середовище , що забезпечувало б можливість вільного доступу до різних джерел інформації спілкування з однолітками, спільної праці під час вирішення життєвих і важливих проблем [1]. Найбільш перспективним з підношенні є метод проектів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | завдання, студенти, організації проектної діяльності, підлітки, позаурочний час. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
Дата подачі: | 24 Черв 2016 09:43 |
Оновлення: | 24 Черв 2016 09:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21498 |
ДСТУ 8302:2015: | Васильєва Р. Ю. Підготовка майбутніх учителів до використання методу проектів у позаурочній діяльності підлітків. Формування професійно- педагогічної майстерності вчителів: історія, сучасність, перспективи. 2010.. |