Контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови в процес формування його професійної компетентності

Калініна Л. В., Калінін В. О. (2008) Контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови в процес формування його професійної компетентності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 61–64.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Preview

Опис

Дана стаття присвячена можливості формування професійної соціокультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики у школі. Автори розглядають педагогічну практику як контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови у процес формування професійної компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: В.В. Васильчук
Дата подачі: 11 Лист 2008 10:41
Оновлення: 14 Серп 2015 18:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2155

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу