Калініна Л. В., Калінін В. О. (2008) Контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови в процес формування його професійної компетентності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). С. 61–64.
Preview
10.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
Дана стаття присвячена можливості формування професійної соціокультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики у школі. Автори розглядають педагогічну практику як контекстне включення майбутнього вчителя іноземної мови у процес формування професійної компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | В.В. Васильчук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 10:41 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 18:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2155 |