Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів)

Рудницький О., Кириченко В. В. (2016) Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). С. 122–123.

[img]
Preview
Текст
Download (207kB) | Preview

Анотація

На сучасному етапі розвитку теорії реклами вагомого значення набуває мовна теорія неймінгу (сукупність процесів та факторів, які визначають створення імені бренду, номінації бренду, найменування), яка надає товару можливість для кращого збуту та попиту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 04 Лип 2016 17:01
Оновлення: 04 Лип 2016 17:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21560

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу