Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів)

Рудницький, О., Кириченко, В. В. (2016) Вплив елементів бренду на споживчу поведінку (на матеріалах неймінгу споживчих товарів). Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. (8). с. 122-123.

[img]
Перегляд
Text
Download (207kB) | Перегляд

Опис

На сучасному етапі розвитку теорії реклами вагомого значення набуває мовна теорія неймінгу (сукупність процесів та факторів, які визначають створення імені бренду, номінації бренду, найменування), яка надає товару можливість для кращого збуту та попиту.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 04 Лип 2016 17:01
Останні зміни: 04 Лип 2016 17:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21560

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу