Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку

Величко Н. М. (2016) Театралізована діяльність як організаційна форма навчання англійської мови дітей дошкільного віку. Особистісне зростання: теорія і практика. (2). С. 12–15.

[img]
Preview
Текст
Download (752kB) | Preview

Анотація

У національній доктрині розвитку України XXI століття зазначається, що головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку та самоздійснення кожної особистості, забезпечення повноцінного й всебічного розвитку сучасних дітей, формування їх соціальної та життєвої компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 05 Лип 2016 13:00
Оновлення: 05 Лип 2016 13:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21602

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу