Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами

Кривонос, О. М., Кривонос, М. П. (2016) Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами. Міжнародний науковий журнал. с. 48-55.

[img]
Перегляд
Text
Download (140kB) | Перегляд

Опис

Проаналізовано сучасні вимоги щодо вибору платформи для дистанційного навчання, розглянуто адміні- стративні функції системи керування навчанням. Описано методику проектування електронного курсу. Розглянуто під- хід до організації начального процесу, що ґрунтується на поєднанні традиційного навчання із навчанням в режимі online на прикладі курсу «Нові інформаційні технології» для здобувачів вищої освіти напрямку «Філологія» Житомирського державного університету імені Івана Франка. Даний курс було адаптовано для змішаного навчання, описано структуру навчально-методичного комплексу електронного курсу. Електронний курс повністю відповідає вимогам кредитно-мо- дульної системи, дозволяє фіксувати виконання студентами усіх видів навчальної діяльності, організовує самостійну роботу, дає можливість проводити проміжні та підсумкові зрізи знань.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дистанційне навчання, інформаційні технології
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 01 Вер 2016 07:14
Останні зміни: 11 Черв 2017 12:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21836

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу