Кривонос О. М., Кривонос М. П. (2016) Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами-філологами. Міжнародний науковий журнал. С. 48–55.
KryvonosKryvonos2016.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
Проаналізовано сучасні вимоги щодо вибору платформи для дистанційного навчання, розглянуто адміні-
стративні функції системи керування навчанням. Описано методику проектування електронного курсу. Розглянуто під-
хід до організації начального процесу, що ґрунтується на поєднанні традиційного навчання із навчанням в режимі online
на прикладі курсу «Нові інформаційні технології» для здобувачів вищої освіти напрямку «Філологія» Житомирського
державного університету імені Івана Франка. Даний курс було адаптовано для змішаного навчання, описано структуру
навчально-методичного комплексу електронного курсу. Електронний курс повністю відповідає вимогам кредитно-мо-
дульної системи, дозволяє фіксувати виконання студентами усіх видів навчальної діяльності, організовує самостійну
роботу, дає можливість проводити проміжні та підсумкові зрізи знань.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дистанційне навчання, інформаційні технології |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Оксана Куліковська |
Дата подачі: | 01 Вер 2016 07:14 |
Оновлення: | 11 Черв 2017 12:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21836 |