Лавриш, Ю. Е.
(2016)
Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні
іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)).
с. 79-82.
ISSN 2076-6173
Опис
Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті
описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що
багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на
підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе
оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов
багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах
та академічних можливостях.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |