Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах

Лавриш, Ю. Е. (2016) Багаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні іноземної мови у вищих навчальних технічних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 79-82. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах та академічних можливостях.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: диференційований підхід, багаторівневі завдання, попереднє оцінювання, начальні цілі, освітні потреби, рівень готовності
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Sep 2016 15:15
Last Modified: 18 Sep 2016 15:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21940

Actions (login required)

View Item View Item