Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 84-89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: формування толерантності, оцінка, оціночні судження, морально-оціночні судження, педагогічна оцінка
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Sep 2016 15:19
Last Modified: 18 Sep 2016 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21941

Actions (login required)

View Item View Item