Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). с. 84-89. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: формування толерантності, оцінка, оціночні судження, морально-оціночні судження, педагогічна оцінка
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 18 Вер 2016 15:19
Останні зміни: 18 Вер 2016 15:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21941

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу