Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів

Павлик, Н. П. (2016) Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). pp. 102-106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті визначено методику проведення експертного оцінювання ролі та факторів неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів; охарактеризовано теоретичні передумови застосування методу експертного оцінювання; описано його функції та технологізовані компоненти структури. Розкрито зміст і методи формування вибіркової сукупності експертів; наведено результати проектування анкети експертного оцінювання ролі неформальної освіти у професійному зростанні майбутніх фахівців соціальної сфери.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: експертне оцінювання, неформальна освіта, фахова підготовка, майбутні соціальні педагоги
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social Technologies
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 19 Sep 2016 19:42
Last Modified: 19 Sep 2016 19:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21944

Actions (login required)

View Item View Item