Павлик, Н. П.
(2016)
Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій
підготовці майбутніх соціальних педагогів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)).
pp. 102-106.
ISSN 2076-6173
Abstract
У статті визначено методику проведення експертного оцінювання ролі та факторів неформальної освіти
у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів; охарактеризовано теоретичні передумови
застосування методу експертного оцінювання; описано його функції та технологізовані компоненти
структури. Розкрито зміст і методи формування вибіркової сукупності експертів; наведено результати
проектування анкети експертного оцінювання ролі неформальної освіти у професійному зростанні
майбутніх фахівців соціальної сфери.
Actions (login required)
 |
View Item |