Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів

Павлик Н. П. (2016) Зміст і програма експертного оцінювання ролі неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(83)). С. 102–106. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

У статті визначено методику проведення експертного оцінювання ролі та факторів неформальної освіти у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів; охарактеризовано теоретичні передумови застосування методу експертного оцінювання; описано його функції та технологізовані компоненти структури. Розкрито зміст і методи формування вибіркової сукупності експертів; наведено результати проектування анкети експертного оцінювання ролі неформальної освіти у професійному зростанні майбутніх фахівців соціальної сфери.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експертне оцінювання, неформальна освіта, фахова підготовка, майбутні соціальні педагоги
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Вер 2016 19:42
Оновлення: 19 Вер 2016 19:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21944

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу