Писанка, Ю. В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. с. 115-118.
|
Text
Download (817kB) | Перегляд |
Опис
стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL |
Теми: | Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | Оксана Куліковська |
Дата внесення: | 26 Вер 2016 10:36 |
Останні зміни: | 26 Вер 2016 10:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22021 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |