Моделювання 3D світу

Писанка Ю. В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. С. 115–118.

[img]
Preview
Текст
Download (817kB) | Preview

Анотація

стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Оксана Куліковська
Дата подачі: 26 Вер 2016 10:36
Оновлення: 26 Вер 2016 10:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22021

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу