Моделювання 3D світу

Писанка, Ю. В. (2016) Моделювання 3D світу. Актуальні питання сучасної інформатики, 2. с. 115-118.

[img]
Перегляд
Text
Download (817kB) | Перегляд

Опис

стаття присвячена огляду принципів роботи програми моделювання 3D ландшафтів. Програма розроблена на мові С++ з використанням OpenGL для виведення 3D Графіки. Вона дозволяє змоделювати ландшафт реальної місцевості, встановити на ньому 3D моделі і пересуватись по створеному ландшафту.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Моделювання ландшафтів, С++, OpenGL
Теми: Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Оксана Куліковська
Дата внесення: 26 Вер 2016 10:36
Останні зміни: 26 Вер 2016 10:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22021

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу