Шиманська В. В. (2013) Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (4(66)). С. 220–226. ISSN 1728-4236
|
Текст
Download (374kB) | Preview |
Анотація
Розглянуто основний понятійно-категоріальний апарат, що розкриває сутність понять «механізм», «економічний механізм», «організаційно-економічний механізм». Розкрито особливості формування організаційно-економічного механізму туристичного комплексу. Запропоновано здійснювати впровадження та реалізацію організаційно-економічного механізму через систему державно-приватного партнерства. Ключові слова: туристичний комплекс, організаційно-економічний механізм, державно-
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) H Соціальні науки > HB Економічна теорія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 06 Жовт 2016 08:41 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 08:41 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22119 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |