Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства

Шиманська В. В. (2013) Формування організаційно-економічного механізму розвитку туристичного комплексу на засадах реалізації державно-приватного партнерства. Вісник ЖДТУ. СЕРІЯ: Економічні науки (4(66)). С. 220–226. ISSN 1728-4236

[img]
Preview
Текст
Download (374kB) | Preview

Анотація

Розглянуто основний понятійно-категоріальний апарат, що розкриває сутність понять «механізм», «економічний механізм», «організаційно-економічний механізм». Розкрито особливості формування організаційно-економічного механізму туристичного комплексу. Запропоновано здійснювати впровадження та реалізацію організаційно-економічного механізму через систему державно-приватного партнерства. Ключові слова: туристичний комплекс, організаційно-економічний механізм, державно-

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 06 Жовт 2016 08:41
Оновлення: 06 Жовт 2016 08:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22119

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу