Дідківська, Т. В., Сверчевська, І. А.
(2016)
Системи рівнянь у старовинних задачах.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (85)).
с. 51-56.
ISSN 2076-6173
Опис
Принцип історизму розглядається як педагогічна основа вироблення якісних теоретичних знань та
практичних умінь при навчанні математики. Ми виділяємо визначні історичні задачі, зокрема задачі на
розв'язування систем нелінійних алгебраїчних рівнянь. До задач пропонуються історичні довідки, які
сприяють зацікавленню поставленими питаннями та викликають інтерес до самостійного
розв'язування задач. Рекомендується розглядати авторські методи також у сучасних позначеннях,
робити висновки щодо методів розв'язування.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |