Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики

Воловик О. П. (2016) Віртуальний корпоративний дискурс як об‘єкт бізнес-лінгвістики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (84)). С. 13–16. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (600kB) | Preview

Анотація

У статті представлено термін ''бізнес-лінгвістика''. Розглядаються жанри та підвиди бізнес- лінгвістики. Висвітлюється термін ''бізнес-дискурс'' як об‘єкт дослідження цього напряму прикладної лінгвістики. Представленні передумови виокремлення віртуального дискурсу. Серед підвидів віртуального бізнес-дискурсу розглядається ''віртуальний корпоративний дискурс''. Обґрунтовано причини появи віртуального корпоративного дискурсу, актуальність його дослідження та сфери використання. Розглядаються паралінгвістичні засоби, які доповнюють віртуальний корпоративний дискурс та проаналізовано корпоративний сайт, як окремий жанр. Обґрунтована актуальність такої роботи, яка обумовлена тим, що діловий дискурс вже недостатньо характеризує спілкування у сфері бізнесу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: бізнес-лінгвістика, бізнес-дискурс, корпоративний дискурс, віртуальний корпоративний дискурс, віртуалізація спілкування, корпоративна культура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Жовт 2016 19:19
Оновлення: 28 Жовт 2016 19:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22284

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу