Саух, П. Ю. (2016) Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму. In: Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти. К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, с. 277-288. ISBN 978-617-658-019-5
|
Text
Download (165kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядаються актуальні проблеми навчально-виховного процесу, які пропонується вирішувати на основі акмеологічного алгоритму, що може бути реалізований за певних умов. Одна з основних — підвищення престижності освітянської праці, авторитету та професіоналізму педагога, який потребує постійної суспільної і матеріальної підтримки. Наголошується на особливому значенні виховання молоді, яке нині має автономний, безсистемний характер і не відіграє у розбудові демократичного процесу випереджувальної ролі через стрімке зростання негативних явищ у молодіжному середовищі. Водночас, попри численні декларації, освіта в Україні впродовж останніх десятиліть не належить до сфери державних пріоритетів, тож важливим також є подолання «освітнього песимізму», здійснення необхідних реформ у соціальній політиці та освіті, відродження системи соціальних ліфтів – механізмів, які б сприяли підвищенню соціально-економічного статусу освіти й кар’єрному зростанню молоді незалежно від положення та достатку батьків, а з урахуванням насамперед здібностей, природного потенціалу молодих людей. Потрібно залучати молодь до загальнолюдських цінностей, культури, традицій, істотно структурно перебудовувати зміст, технології навчання і виховання на основі акмеологічної стратегії.
Тип елементу : | Розділ книги |
---|---|
Ключові слова: | сучасна система освіти, виховання професіоналізм, акмеологічний алгоритм, ідеологічні орієнтири, спеціалізація та універсалізація освіти синергетичний підхід, креативні технології |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Історичний факультет > Кафедра філософії та політології |
Користувач, що депонує: | В. М. Заглада |
Дата внесення: | 04 Лист 2016 10:28 |
Останні зміни: | 04 Лист 2016 10:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22336 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |