Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки)

Федорова, М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. pp. 350-359.

[img]
Preview
PDF
Download (385kB) | Preview

Abstract

статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: цінності, соціальні цінності, моральні цінності, методи виховання, засоби виховання.
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Nov 2016 09:06
Last Modified: 08 Nov 2016 09:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22351

Actions (login required)

View Item View Item