Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки)

Федорова, М. А. (2014) Зміст феномену "соціально-моральні цінності особистості" (тенденції виховання в історії зарубіжної педагогіки). Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. с. 350-359.

[img]
Перегляд
pdf
Download (385kB) | Перегляд

Опис

статті автор аналізує сутність поняття "цінності" у гуманітарних науках, класифікації цінностей, запропоновані у вітчизняній філософії. Розкрито окремі методичні поради до виховання етичних доброчесностей, запропоновані вченими у давніх країнах (Аристотель, Демокрит, Конфуцій, Сократ), також обґрунтовано педагогічні умови, форми і методи роботи з дітьми, виділені в історії зарубіжної педагогіки 17-19 ст., що оптимізують процес виховання соціально-моральних цінностей зростаючої особистості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: цінності, соціальні цінності, моральні цінності, методи виховання, засоби виховання.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Лист 2016 09:06
Останні зміни: 08 Лист 2016 09:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22351

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу