Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів

Федорова М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. С. 189–191.

[img]
Preview
pdf
Download (331kB) | Preview

Анотація

м. Житомир У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лист 2016 11:15
Оновлення: 08 Лист 2016 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22353

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу