Федорова, М. А.
(2015)
Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів.
Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота.
с. 189-191.
ISSN УДК 371; 378; 364 ББК 88.8
Опис
м. Житомир
У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |