Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів

Федорова, М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. с. 189-191. ISSN УДК 371; 378; 364 ББК 88.8

[img]
Перегляд
pdf
Download (331kB) | Перегляд

Опис

м. Житомир У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 08 Лист 2016 11:15
Останні зміни: 08 Лист 2016 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22353

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу