Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів

Федорова, М. А. (2015) Проблема наступності у вихованні моральних цінностей дошкільників і молодших школярів. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота. pp. 189-191. ISSN УДК 371; 378; 364 ББК 88.8

[img]
Preview
PDF
Download (331kB) | Preview

Abstract

м. Житомир У статті розглянуто розуміння сутності і змісту поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Проаналізовано складові та рівні наступності, які виділяються у науковій літературі. Виділено причини, що ускладнюють реалізацію принципу наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою. Автором запропоновано власний підхід до виділення рівнів та їх змістового наповнення при розв'язанні проблеми наступності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: слова: наступність, принцип наступності у вихованні, рівні наступності, аспекти наступності
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Nov 2016 11:15
Last Modified: 08 Nov 2016 11:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22353

Actions (login required)

View Item View Item