Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти

Коневщинська, О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). с. 20-32. ISSN 2076-8184

[img]
Перегляд
Text
Download (215kB) | Перегляд
Офіційний URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1117/827

Опис

Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дистанційна освіта; ресурсний центр дистанційної освіти; ІКТ- компетентність; рівні ІКТ-компетентності.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: к.пед.н О.Е. Коневщинська
Дата внесення: 16 Лист 2016 23:43
Останні зміни: 16 Лист 2016 23:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22444

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу