Коневщинська, О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). pp. 20-32. ISSN 2076-8184
|
Text
Download (215kB) | Preview |
Abstract
Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | дистанційна освіта; ресурсний центр дистанційної освіти; ІКТ- компетентність; рівні ІКТ-компетентності. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | к.пед.н О.Е. Коневщинська |
Date Deposited: | 16 Nov 2016 23:43 |
Last Modified: | 16 Nov 2016 23:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22444 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |