Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти

Коневщинська, О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). pp. 20-32. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Text
Download (215kB) | Preview
Official URL: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1117/827

Abstract

Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дистанційна освіта; ресурсний центр дистанційної освіти; ІКТ- компетентність; рівні ІКТ-компетентності.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: к.пед.н О.Е. Коневщинська
Date Deposited: 16 Nov 2016 23:43
Last Modified: 16 Nov 2016 23:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22444

Actions (login required)

View Item View Item