Коневщинська О. Е. (2014) Формування ІКТ-компетентностівикладачів-тьюторів ресурсних центрів дистанційної освіти. Інформаційні технології і засоби навчання, 42 (4). С. 20–32. ISSN 2076-8184
|
Текст
Download (215kB) | Preview |
Анотація
Анотація. У статті проаналізовано основні підходи щодо формування ІКТ-компетентності у категорії фахівців, які здійснюють навчально-методичну підтримку процесу дистанційного навчання. Висвітлено ступінь наукової розробки проблеми, визначено й обґрунтовано сутність ІКТ-компетентності вчителя, наведено огляд зарубіжного і вітчизняного досвіду навчання вчителів у сфері інформаційних технологій. Зазначено, що серед основних завдань діяльності ресурсних центрів дистанційної освіти є забезпечення відповідного кваліфікаційного рівня викладачів-тьюторів, які працюють у мережі ресурсних центрів. Виокремлено рівні ІКТ-компетентності, необхідних для успішної професійної діяльності мережних викладачів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дистанційна освіта; ресурсний центр дистанційної освіти; ІКТ- компетентність; рівні ІКТ-компетентності. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 16 Лист 2016 23:43 |
Оновлення: | 16 Лист 2016 23:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22444 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |