Коневщинська, О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. с. 13-15.
|
Text
Download (74kB) | Перегляд |
Опис
Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | к.пед.н О.Е. Коневщинська |
Дата внесення: | 17 Лист 2016 17:57 |
Останні зміни: | 17 Лист 2016 17:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22471 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |