Коневщинська О. Е. (2010) Особливості діалогової взаємодії суб'єктів у дистанційному навчанні. Матеріали доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції "Інформаційні технології в освіті, науці і техніці" (ІТОНТ-2010), 2. С. 13–15.
|
Текст
Download (74kB) | Preview |
Анотація
Діалогова взаємодія в ситуації дистанційного навчання має певні особливості. Її характеризують дидактичне спрямування, асиметрія на користь учителя (домінування), розвивальний характер, надлишковість інформації. В ній можна виділити варіантні та інваріантні складові: інваріантні складові - це ті характеристики взаємодії, що визначаються перцептивними й універсально-психологічними особливостями людини, а варіантні - ті її риси, які формуються під впливом сповідуваної педагогом освітньої ідеології та його особистісних характеристик.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діалогова взаємодія суб"єктів,дистанційне навчання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | О.Е. Коневщинська |
Дата подачі: | 17 Лист 2016 17:57 |
Оновлення: | 17 Лист 2016 17:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22471 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |