Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты

Вознюк, О. В. (2016) Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. Рута-Волинь, Житомир.

[img]
Preview
Text
Download (10MB) | Preview

Abstract

У монографії концептуалізується новітній напрям педагогіки – педагогічна парадоксологія, яка спрямована на розвиток у суб’єктів освітнього процесу творчо-діалектичного нелінійного парадоксального мислення. Монографія, що постає комплексним міждисциплінарним дослідженням, характеризується високою інформаційно-теоретичною щільністю викладення матеріалу, оскільки залучає такі предметні галузі, як педагогіка, психологія, акмеологія, біологія, біоритмологія, екологія, психофізіологія, психофізика, когнітивна психофізика, медицина, лінгвістика, психолінгвістика, філософія як форма суспільної свідомості, міфологія, етика, естетика, соціологія, культурологія, релігієзнавство, богослов'я, літературознавство, антропологія, логіка (класична, діалектична, некласична), семіотика, постнекласика, синергетика, системний аналіз та системологія, кібернетика та теорія управління, квантова фізика та космологія, природознавство в цілому.

Item Type: Book
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 19 Dec 2016 07:14
Last Modified: 19 Dec 2016 07:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22780

Actions (login required)

View Item View Item