Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты

Вознюк, О. В. (2016) Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. Рута-Волинь, Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (10MB) | Перегляд

Опис

У монографії концептуалізується новітній напрям педагогіки – педагогічна парадоксологія, яка спрямована на розвиток у суб’єктів освітнього процесу творчо-діалектичного нелінійного парадоксального мислення. Монографія, що постає комплексним міждисциплінарним дослідженням, характеризується високою інформаційно-теоретичною щільністю викладення матеріалу, оскільки залучає такі предметні галузі, як педагогіка, психологія, акмеологія, біологія, біоритмологія, екологія, психофізіологія, психофізика, когнітивна психофізика, медицина, лінгвістика, психолінгвістика, філософія як форма суспільної свідомості, міфологія, етика, естетика, соціологія, культурологія, релігієзнавство, богослов'я, літературознавство, антропологія, логіка (класична, діалектична, некласична), семіотика, постнекласика, синергетика, системний аналіз та системологія, кібернетика та теорія управління, квантова фізика та космологія, природознавство в цілому.

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 19 Груд 2016 07:14
Останні зміни: 19 Груд 2016 07:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22780

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу