Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище

Вознюк О. В. (2013) Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (3). С. 10–20.

[img]
Preview
pdf
Download (432kB) | Preview

Анотація

Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем всіх часів і народів саме педагогічна система А.С.Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 19 Груд 2016 13:18
Оновлення: 19 Груд 2016 13:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22803

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу