Вознюк, О. В.
(2013)
Виховний заклад А.С.Макаренка як довершена педагогічна система та гармонійне розвивальне середовище.
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (3).
с. 10-20.
Опис
Проаналізовано основні критерії еталонної освітньої системи, яка відповідає такому освітньо-розвивальному середовищу, в котрому інтегрально-комплексним чином реалізується триєдина педагогічна мета – формування фахівця, патріота та особистості. Робиться висновок, що найбільш повною й довершеною педагогічною парадигмою (педагогікою) має бути така холістична парадигма, котра на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях реалізує зазначену мету. Доводиться, що серед педагогічних систем всіх часів і народів саме педагогічна система А.С.Макаренка найбільш повно відповідає зазначеним вище критеріям еталонної педагогічної системи й еталонного розвивального середовища.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |