Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів

Шпак, М. М. (2016) Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). pp. 266-270. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (660kB) | Preview

Abstract

У статті обґрунтовано психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів. Визначено його основні змістові характеристики та структурні компоненти. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження особливостей емоційного реагування молодших школярів в емоціогенних ситуаціях. Проаналізовано наукові підходи до розкриття сутності поняття «психологічне благополуччя». Визначено за-лежність психологічного благополуччя молодших школярів від рівня розвитку у них емоційного інтелекту

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: емоційний інтелект, емоції, почуття, психологічне благополуччя, молодші школярі
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: Оксана Горай
Date Deposited: 13 Jan 2017 21:58
Last Modified: 13 Jan 2017 21:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23285

Actions (login required)

View Item View Item