Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів

Шпак, М. М. (2016) Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). с. 266-270. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (660kB) | Перегляд

Опис

У статті обґрунтовано психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів. Визначено його основні змістові характеристики та структурні компоненти. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження особливостей емоційного реагування молодших школярів в емоціогенних ситуаціях. Проаналізовано наукові підходи до розкриття сутності поняття «психологічне благополуччя». Визначено за-лежність психологічного благополуччя молодших школярів від рівня розвитку у них емоційного інтелекту

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емоційний інтелект, емоції, почуття, психологічне благополуччя, молодші школярі
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 13 Січ 2017 21:58
Останні зміни: 13 Січ 2017 21:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23285

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу