Шпак, М. М.
(2016)
Емоційний інтелект як особистісний ресурс забезпечення психологічного благополуччя молодших школярів.
Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5).
с. 266-270.
ISSN 2311-8466
Опис
У статті обґрунтовано психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в молодших школярів. Визначено його основні змістові характеристики та структурні компоненти. Здійснено аналіз результатів емпіричного дослідження особливостей емоційного реагування молодших школярів в емоціогенних ситуаціях. Проаналізовано наукові підходи до розкриття сутності поняття «психологічне благополуччя». Визначено за-лежність психологічного благополуччя молодших школярів від рівня розвитку у них емоційного інтелекту
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |