Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві

Вікарчук О. І., Калініченко О. О., Пойта І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). С. 248–250.

[img]
Preview
pdf
Download (914kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено гострим проблемам розвитку освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві, його вплив на модернізацію національної системи освіти. Охарактеризовано процес розвитку освітніх послуг в Україні.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 16 Січ 2017 08:24
Оновлення: 16 Січ 2017 08:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23301

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу