Вікарчук О. І., Калініченко О. О., Пойта І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). С. 248–250.
|
pdf
Download (914kB) | Preview |
Анотація
Статтю присвячено гострим проблемам розвитку освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві, його вплив на модернізацію національної системи освіти. Охарактеризовано процес розвитку освітніх послуг в Україні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 16 Січ 2017 08:24 |
Оновлення: | 16 Січ 2017 08:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23301 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |