Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту

Кендзьор, П. І. (2016) Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 70-74. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (366kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності впровадження авторської моделі полікультурного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено критерії оцінки рівня сформованості полікультурних компетентностей в учнів на кожному етапі експерименту. Згідно з отриманими даними, запропонована модель виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості культурно-пізнавального, толерантно-ціннісного та комунікативно-поведінкового потенціалів школярів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічний експеримент, критерії ефективності, полікультурне виховання
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Січ 2017 19:32
Останні зміни: 30 Січ 2017 19:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23506

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу