Кендзьор, П. І.
(2016)
Ефективність полікультурного виховання у ЗНЗ за результатами педагогічного експерименту.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
с. 70-74.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено результати педагогічного експерименту щодо ефективності впровадження авторської моделі полікультурного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено критерії оцінки рівня сформованості полікультурних компетентностей в учнів на кожному етапі експерименту. Згідно з отриманими даними, запропонована модель виявилася ефективною, оскільки спостерігається зростання рівня сформованості культурно-пізнавального, толерантно-ціннісного та комунікативно-поведінкового потенціалів школярів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |