Мирончук Н. М.
(2016)
Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
С. 91–94.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |