Мирончук, Н. М.
(2016)
Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
с. 91-94.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |