Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). С. 91–94. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (344kB) | Preview

Анотація

У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: контекстна підготовка, контекстний підхід, контексти професійної діяльності, самоорганізація, викладач вищої школи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 30 Січ 2017 19:44
Оновлення: 30 Січ 2017 19:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23510

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу