Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності

Мирончук, Н. М. (2016) Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)). с. 91-94. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (344kB) | Перегляд

Опис

У статті подаються сутнісні ознаки контекстної підготовки студентів магістратури до майбутньої професійної педагогічної діяльності. Названо специфічні характеристики освітнього середовища контекстного типу, узгоджено контексти підготовки із площинами застосування майбутнім викладачем самоорганізаційних дій у професійній діяльності (самоорганізації часового та просторового ресурсу, професійно-функціональних дій та ролей, упорядкування інформації, особистісної самоорганізації).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: контекстна підготовка, контекстний підхід, контексти професійної діяльності, самоорганізація, викладач вищої школи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Січ 2017 19:44
Останні зміни: 30 Січ 2017 19:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23510

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу