Сейко, Н. А.
(2016)
Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (86)).
с. 149-154.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті з’ясовано мету і завдання курсу ''Соціальний фандрайзинг'' у зв’язку з необхідністю формування комплексу практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів, що можуть бути розвинені у процесі вирішення низки практичних завдань \ задач під час вивчення означеного курсу. Визначено провідні практико орієнтовані вміння соціального педагога ЗНЗ та їх зв'язок з розв’язанням практичних завдань у процесі вивчення соціального фандрайзингу. Наведено приклади практико орієнтованих завдань з соціального фандрайзингу з досвіду викладання цієї навчальної дисципліни у ВНЗ.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |