Сейко Н. А. (2016) Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4 (86). С. 149–154. ISSN 2076-6173.
32.pdf
Завантажити (369kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано мету і завдання курсу ''Соціальний фандрайзинг'' у зв’язку з необхідністю формування комплексу практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів, що можуть бути розвинені у процесі вирішення низки практичних завдань \ задач під час вивчення означеного курсу. Визначено провідні практико орієнтовані вміння соціального педагога ЗНЗ та їх зв'язок з розв’язанням практичних завдань у процесі вивчення соціального фандрайзингу. Наведено приклади практико орієнтованих завдань з соціального фандрайзингу з досвіду викладання цієї навчальної дисципліни у ВНЗ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціальний фандрайзинг, соціальний педагог, практико орієнтовані вміння |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Січ 2017 20:21 |
Оновлення: | 30 Січ 2017 20:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23523 |
ДСТУ 8302:2015: | Сейко Н. А. Формування практико орієнтованих умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення курсу ''Соціальний фандрайзинг''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2016. № 4 (86). С. 149–154. |