Історичний аналіз поняття "проектування" в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу

Кравець О. Є. (2007) Історичний аналіз поняття "проектування" в контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). С. 161–165. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (127kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено історичний аналіз поняття "проектування" навчального процесу в контексті вивчення діяльності викладача вищого навчального закладу. Проаналізовано похідні категорії від поняття проектування такі як: "соціальне проектування", "метод проектів", "педагогічне проектування", "професійна проектувальна педагогічна діяльність викладача вищої школи" і показані їх відмінності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Т.П. Войтко
Дата подачі: 24 Лист 2008 07:01
Оновлення: 02 Жовт 2018 08:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2356

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу